مصاحبه آرشیو خبر ها
هیچ کدام از مشکلاتم به خاطر دنی نبود

هیچ کدام از مشکلاتم به خاطر دنی نبود

استفان لیختشتاینر اعتراف می‌کند که با یوونتوس مشکل داشته، اما آنها را حل کرده‌اند و به این افتخار می کند. گفته می‌شد لیختشتاینر در اواخر تابستان به یوونتوس فشار آورده تا اجازه‌ی انتقال او به یکی از تیم‌های چلسی، پاریس سن ژرمن و اینتر را در تابستان بدهد، این به خاطر حذف او از لیست لیگ قهرمانان اروپا بود، اما این دفاع راست به روزهای خوبش بازگشته است. او با نشریه ی بلیک سوییس صحبتی داشته که می‌خوانیم:

 

در مورد آمدن آلوز چه نظری داشتی؟

 

او بازیکن سطح بالایی است که بارسلونا به یووه آمده، اما این قسمت و بخش رقابت برای بازی مشکل من نبود، چیزهای زیاد دیگری اتفاق افتاد. مشکلاتی بود، اما هرگز علتشان دنی نبود.

 

چه اتفاقی افتاد؟

 

این داستانی است که همه چیز پیش خودم نگهش می‌دارم. جز خودم.، تنها صمیمی‌ترین همکاران و خانواده‌ام از آن خبر دارند.

 

یووه پیشنهادات چلسی، پاریس و اینتر را رد کرد؟

 

من در مورد گذشته حرف نمی‌زنم، هیچ توافقی با یوونتوس رخ نداد. همانطور که گفتم، اتفاقات زیادی افتاد که من در موردشان صحبت نمی‌کنم.

 

حذف شدن از لیست لیگ قهرمانان یووه؟

 

حرف زدن با یووه مهم بود، من با آنها دور یک میز نشستم و مشکلاتمان را حل کردیم. به روشی که حلشان کردیم افتخار می‌کنم، من اینجا قرارداد دارم، عاشق باشگاه هستم و قوی‌تر از قبل برگشتم. می‌گذارم بقیه صحبت کنند، جوابشان را در زمین می‌دهم.

 

تابستان چطور؟

 

دوباره احساس خوبی دارم. یادگرفته‌ام که درمورد (آینده‌ام) فکر نکنم. خانواده‌ام در تورین خانه دارند و بچه‌هایم در تورین مدرسه می‌روند. من نمی‌خواهم این چیزها را رها کنم. چین؟ هرگز چین نبوده‌ام. همسر و بچه‌هایم نیاز به آرامش دارند. هرگز مسئله‌ی انتقال به چین مطرح نبوده‌است، من نیاز به پول ندارم، به اندازه‌ی داشتن یک زندگی خوب پول دارم. در عوض آمریکا می‌تواند تجربه‌ی جدیدی باشد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: